Защо не успяваш да останеш на пост?

Денят без месо, сирене или дори мляко в кафето е различен, но не и непосилен. За щастие постенето вече е много по-популярно и има повече достъпна информация, която може да ни бъде полезна в това начинание. Без предварително проучване е възможно тялото ни да не се адаптира правилно, което ще ни откаже още през първата седмица, особено ако хапваме навън, гостуваме на приятели, семейство или сме на път. В тази блог статия подбрахме няколко съвета, които “разбиват” постенето на по-малки и лесно смилаеми стъпки, чрез които да ви помогнем да останете на пост.

1. Проучете кои са есенциалните макро- и микроелементи за тялото ви


Едно от най-често срещаните опасения относно постенето е дали ще си набавим достатъчно протеини, минерали и други важни хранителни вещества. Уверете се, че знаете откъде идват В12, витамин D и желязо и прочетете препоръките и малките хитринки на кулинарите.

Пробвайте предложенията ни за 5 нетрадиционни рецепти за постите от нашия блог. Разнообразието е ключът към пълноценното хранене.

2. Гладуването - сигурният път към неуспешен пост


Постенето може да бъде чудесен начин за отслабване, тъй като храните не затормозяват организма и прочистват от животинските белтъци. Не правете грешката обаче да го приемате като диета, в която се ограничават калории и се гладува. Оставете кантара настрана и се фокусирайте върху цялостното си здраве. Резултатите идват след това. Порция салата, изцяло приготвена от зеленчуци, не е достатъчна вечеря. Добавете зехтин, ядки, бобови храни като нахут, натрошен чипс от лимец или царевица, който придава хрупкавост и фибри едновременно. Поръчайте още сега пресни ядки и чипс от нашия сайт, за да ви бъдат на една ръка разстояние през целия ден.

3. Заложете на разнообразни ароматни подправки


Индийската кухня е чудесен пример за това как изцяло постни ястия могат да бъдат питателни за всички сетива. Ястията са с наситен цвят заради подправки като куркума, къри и гарам масала, а ароматът им е плътен и задоволяващ обонянието. Опитайте да приложите този метод във всичко, което готвите през седмицата и ще усетите колко по-лесно е да постите.

4. Направете си ориентировъчен списък с хранения за седмицата


През седмицата мозъкът ни е натоварен с хиляди задачи и факти, които трябва да запомним. Не ни остава място, а и време за допълнителни мисли, а когато стигнем до магазин или се приберем у дома, често търсим най-бързия вариант за вечеря. Със съставянето на предварителен списък или пазаруване още през предходния уикенд, ние си спестяваме страшно много време и усилия, което ни дава сили да продължим поста напред.

За ваше улеснение сме ви подготвили седмичен планер за пазаруване и готвене. Изтеглете го ОТ ТУК, принтирайте или попълвайте в движение директно от мобилното си устройство.

Не забравяйте, че не е важно дали сте се “подхлъзнали” и сте хапнали нещо, което съдържа животински продукти. Важно е да разберете точно защо сте го направили и да си измислите механизъм, по който да избегнете това да се случи отново. Постенето може да отнеме известно време за свикване, така че не бъдете прекалено строги към себе си. Не се отказвайте, защото можете да го направите с лекота!


Поръчай си Пита Лимец за вкъщи

Всички поръчки са с безплатна доставка до вашата врата.

17 лв за кашон от 12 бр.

Поръчай онлайн

Виж още от нашите здравословни продукти

Магазин
Количка
Количката ви е празна.