Често задавани въпроси
1Как да поръчам от онлайн магазина?
Можете да поръчате през „Онлайн магазин“ в менюто или чрез бутона „Поръчай“.
2Мога ли да поръчам по телефон?
Приемаме поръчки единствено през уебсайта ни.
3Имам промо код – как да го използвам?
След като сте избрали желаните продукти и сте ги добавили към количката, влизате в „количката“. В полето „Код за отстъпка“ въвеждате кода и кликвате върху „Прилагане на промо код“. Цената в поле „Общо“ ще се промени.
4Искам да направя кашона си с вкусове по мой избор – как да го заявя?
На страницата, в която въвеждате данните за доставка, има графа „Бележки към поръчката“. В нея можете да опишете своето желание.
5Мога ли да добавя нещо към вече направена поръчка?
Можете да заявите добавяне на продукт на телефон 0884839347 не по-късно от 2 часа след направената поръчка, в рамките на работната седмица.
6Доставката за цяла България ли е?
Да, правим доставки до всяка част на страната.
7Доставката безплатна ли е?
Доставката е безплатна в случай, че общата цена на поръчката е 27.50лв или повече. Други случай, при които доставката може да бъде безплатна е, когато имате код за отстъпка, който ви дава и безплатна доставка.
8Как ще получа поръчката си?
Изпращаме поръчките от нашия онлайн магазин със спедиторска фирма Еконт.
9Колко струва доставката?
Цената на доставка е фиксирана според спедиторска фирма Еконт.
10Какви са начините на плащане?
Можете да заплатите своята поръчка предварително с кредитна/дебитна карта или чрез наложен платеж в момента на получаване на пратката.
Контактна форма
Изпратете ни запитване, ако имате допълнителни въпроси. Ще ви отговорим възможно най-скоро!